Posted by: Rikke | 19. december 2011

Vakuum

Hvad er det modsatte af vakuum?

Hvad det end er, så er det sådan jeg har det i dag. De sidste dage har jeg levet i en lille verden, hvor alle andre indtryk har været sløret. Helt i min egen verden, kun omfattende min instruktør, vores udstyr og så bøgerne og vandet.

Jeg har ikke rigtig set hvem der har færdes på centeret eller hvem der har været på båden med os – har været 100 % fokuseret.

Og nu er det slut og den rigtige verden suser ind ind på mig igen, som når man åbner en vakuumpakket pølse.

  • og der er mindre end en uge til jul
  • min bedste veninde ankommer i dag …  og jeg har lige (gen)opdaget at hun lander kl.14
  • huset ligner noget der er løgn
  • med bananfluer der lever af et eller andet i badeværelset
  • og min krop har det stadig som om at jeg er blevet banket sønder og sammen
  • og kæresten er seriøst syg af man flu … så der er en forventning om morgenmad og evt. lidt massage for han har ondt i ryggen af at ligge i sengen

Så jeg har spist franske kartofler og to stykker lakrids fra min julekalender til morgenmad. Tjekket blogs på nettet og hørt dansk radio.

Og overvejer om jeg måske skulle tage endnu en uge med et kursus … for der er nu egentligt meget rart inde i det der vakuum.

 

Responses

  1. Ja der slipper man for krævende mennesker og til der skal tages stilling til hele tiden. Vil godt med ind i sådan et vakuum!! 🙂 Men jeg er sikker på at det bliver godt at have bedsteveninden på besøg.

    • undskyld har fået overset den her kommentar …. men ja, det er skønt at have besøg af hende, tak


Skriv et svar

Kategorier

