Posted by: Rikke | 4. januar 2012

2012

2012 er egentligt startet rigtig fint. Besøg af flere venner fra DK – mere ost, brød og lakridser … og to fantastiske lokale dyk hvor vi så fritsvømmende muræne og stenfisk på det første og toppede det med en hvidtippet revhaj, en ørnerokke jeg nærmest kunne kysse og en skildpadde. Efterfulgt af en super dag på Tiran igår og en lige så god dag på Thislegorm i dag.

Blå himmel, sol og milde vinde.

Så alt var godt, indtil jeg kom hjem med en en begyndende forkølelse der sidder i mit venstre øje og en forespørgsel om noget økonomi som jeg bare havde håbet på ikke ville komme.

Nogengange er det der med vandet bare nemmere end resten af tilværelsen.

 

Responses

  1. Åh ja – det kender jeg godt. Man får lyst til at gemme sig lidt væk uden at skulle tage stilling til alting hele tiden!


Skriv et svar

Kategorier

