Posted by: Rikke | 22. januar 2012

Sidste dag på det blå kontor

I går havde min kæreste sidste arbejdsdag og i dag har vi sidste dykkerdag.

Kæresten tilbringer sin dag med at prøve en rebreather – hvilket jeg håber bliver en rigtig dårlig oplevelse, da sådan en fætter koster i omegnen af 70-80.000 (og det er endda brugt).

Og jeg skal på båd. Har valgt at den sidste dag går med centrets egen båd og jeg har derfor fornøjelsen af en dag på de lokale dykkersteder, hvilket passer mig fint, da det så nok bliver lidt rolige vande og måske endda noget sol og varme.

Har gerne ville tage billeder de her sidste dage, men desværre har mit kammera og/eller undervandshuset drillet. Kameraet låser sig og man kan hverken zoome eller indstille hvidbalance. Det man kan er faktisk kun, at tænde for det – pege i den retning man vil fotografere og vente på at kameraet helt umotiveret selv tager et billede.

Ret uholdbart i længden.

Men jeg fik et enkelt ordentligt billede i går:

og en helt andet juks, taget af det enerådige kamera:

 

 

Men heldigvis er sådan et år andet end en række fotos – der er mange minder, føleser, gode og udfordrende stunder og mange dage i rygsækken.

Og i dag smides så den sidste dykkerdag på toppen, inden det hele pakkes ned og vi begynder rejsen hjem.

Jeg er sikker på at det bliver en god dag – med eller uden fotobeviser!

Responses

  1. God tur hjem, det har været altid spændende at følge jer med de udfordringer i har mødt.


Skriv et svar

Kategorier

