Posted by: Rikke | 23. januar 2012

Pakkeklar

Jeg er “out” kunne jeg sige, da jeg blev spurgt om hvad jeg skulle i dag. Min kasse blev pakket og sat til afhentning på bagenden af båden.

Nu er alt grejet vasket. Min dragt ligger herhjemme og tørrer, resten skal jeg ned og hente her om lidt.

Dyrlægen er lige kommet forbi med noget beroligende medicin til katten, så den kan tage turen hjem uden miaven. Og der opdagede vi så at vi manglede et eller andet rejsebevis, hvilket nok var rigtig godt, at opdage nu og ikke i Cairo! Info er nu tekstet til hende og så må vi se hvordan vi får afhentet papirene….

På komfuret står en ordentlig omgang chili og jeg er ved at have lavet elementerne til en rigtig hjemmelavet jordbærkage.

Vi har inviteret til afskedskalas i aften – hvilket jo er smart at gøre blandt halvpakkede kufferter og kasser med ting der skal videre … men mon ikke vi når det hele på en eller anden måde?

Responses

  1. Rigtig god rejse hjem.

    Det har været spændende at følge jeres rejse ud i det blå, og jeg håber, at vi kommer til at høre om livet i det danske også.


Skriv et svar

Kategorier

