Posted by: Rikke | 24. januar 2012

Ude og hjemme

Man kan godt mærke på katten, at den ved at der skal ske noget. Den følger mig som en skygge når jeg går, og da vi begyndte at tage taskerne frem, virkede det som om den forsøgte at kommunikere noget:

… og sådan gentager tingene sig: andet land, anden kat – men samme situation og samme misfornemmelser:

Jeg hader i øvrigt at pakke og glæder mig til være færdig med denne del og bare være hjemme i min lejlighed … (og for øjeblikke glemme at der så skal pakkes ud, hvilket jeg har præcis samme mening om!)


Kommentarer

  1. Kan godt forstå dig ! HADER også at pakke, om det så bare er til 2 dages kursus. Men alt andet lige er det lidt sjovere at pakke ud – bare det ikke er efter en ferie og det er lutter vasketøj man pakker ud 🙂

  2. Glæd dig til at komme hjem og sove i din egen seng og i dag og de næste par dage har vi sol og blå himmel og lidt frost i stedet for gråt i gråt.

  3. Sådan som du beskriver din kat er min iøvrigt HELE tiden – og det er lidt anstrengende, når man går hjemme… arghhh 🙂


Skriv en kommentar

Kategorier